Pojišťovny

Vložil Jirka (bez ověření), 30. Srpen 2013 - 17:52 ::

Rád bych se zeptal na zkušenosti s pojišťovnami Kooperativa a Allianz vzhledem k pojištění domu (máme SVJ) a odpovědnosti výboru. Komu dát přednost? Děkuji za každý názor. Jirka

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Klient pojišťovny (bez ověření), 12. Leden 2017 - 19:48
    • když hlásíte škodu , musíte volat na zpoplatněnou telefonickou linku..tam je samozřejmě nedostatek operátorek a tak tento hovor trvá cca 20 minut. Operátorka je pipina , která nedělá rozdíly mezi odpovědností škodou a vodovodní škodou.
    • domluvíte si s technikem pojišťovny prohlídku. Odpoledne nepracuje , neboť je z Pardubic a má velký region…tak,aby se stačil včas vrátit domů.
    • technik pojišťovny v domluvený termín nepřijede. Po půl hodině vám zavolá , že nestíhá a že se zasekl na jiné prohlídce ve městě 40 km vzdáleného od vašeho města…domluvíte se s ním na jiném termínu.To už naštěstí dorazí
    • 24 hodin po prohlídce technika vám přijde dopis , že pojistnou událost ukončují. Jako odůvodnění tam okopírují libovolný odstaveček z pojistných podmínek , který vůbec s vaší škodou nemá žádnou souvislost.

    Zachováme se následovně:

    • Odvolání
    • Žaloba
    • Výpověď a přechod k jiné pojišťovně. Jenže k jaké ? Jaké máte zkušenosti vy ?
    Vložil klientpojistovny (bez ověření), 21. Leden 2017 - 22:55

    1.linka je zpoplatněná ale je to běžná pevná linka za „normální poplatek“ na rozdíl od jiných pojišťoven, kde zaplatíte za minutu 20 Kč a více – tel.č.začínající čísly 84× 2.operátor přijímající hlášení – to je vždycky loterie, všude, u všech pojišťoven 3.technik – někdy to trvá ale i u jiných poj. 4.odmítnutí musí být zdůvodněné jasně

    doporučení: Kontaktujte osobu nebo makléře, se kterým jste smlouvu uzavíral a požádejte ho o součinnost při řešení škody

    Vložil Magda3 (bez ověření), 12. Leden 2017 - 20:04

    Mám podobnou zkušenost. 2 x mi zamítli plnit. Nejprve, že nemám tuto událost pojištěnou, potom, že nešlo o nahodilou událost. Tak jsem napsala tento e-mail.

    ..obracím se na Vás znovu s odvoláním proti rozhodnutí, ve kterém jste mi zamítli plnit pojistnou událost. V dopise ze dne 10.2.2015 uvádíte, že jste ukončili likvidaci, neboť ke škodné události nedošlo některým z pojistných nebezpečí. Odvolala jsem se a uvedla, že k pojistné události došlo pojistným nebezpečím – vodovodní škoda. Toto riziko mám pojištěné (viz. pojistka v příloze) V e-mailu ze dne 21.2.2015 uvádíte, že nejde o nahodilou škodní událost. Z judikatury jsem se dozvěděla, že: ………….. jde o událost určenou pojistnými podmínkami pro jednotlivé druhy pojištění, o níž účastníci pojištění odůvodněně předpokládají, že může nastat, nevědí však v době vzniku pojištění, zda se tak vůbec někdy stane. Rozhodující pro posouzení, zda nastala nahodilá událost, je otázka, zda a kdy nastal škodní následek, tj. zda v průběhu sjednaného pojištění, či mimo něj, a dále okolnost, kterou byl tento následek vyvolán, popř. způsob, jak k němu došlo. (NS 30 Cdo 427/2006, ze dne 28.11.2006). K pojistné události došlo v době, kdy jsem byla pojištěná. K úniku vody došlo netěsnící hadičkou a pomalým únikem vody do stěny. V době uzavření smlouvy jsem nemohla vědět, že k něčemu takovému dojde. Požádám vás tedy o kvalifikované vysvětlení, v čem spatřujete, že nedošlo k nahodilé události.

    Na to jsem dostala odpověď že přehodnotili závěr škodní události a budou plnit.

    Takže musím poradit hlavně to, že se nesmíte dát.

    Pokud vím tak mnohem lépe plní Kooperativa. Ale je zase mnohem dražší. Vždycky je něco za něco.

    Magda

    Vložil Klient pojišťovny (bez ověření), 13. Leden 2017 - 8:43

    Dnes řešíme škodu malého rozsahu v hodnotě nějakých 10.000 Kč. Hodně mne zneklidňuje,když si položím otázku,jak by se pojišťovna zachovala,kdyby škoda nebyla 10.000 Kč,ale milion. Když se zdráhá zaplatit 10.000Kč. Já si myslím,že je třeba si vybrat pojišťovnu,která bude plnit.To,že bude o něco dražší,tak bude. Ale vztah musí fungovat. O tomto případu jsem včera mluvil s obchodníkem ČSOB pojišťovny,který je z počínání svých kolegů také zděšen.

    Vložil Almar, 14. Listopad 2016 - 15:19

    Dobrý den,

    pokud řešíte pojištění vašeho SVJ, kontaktujte mě na mail pojisteniS­VJ@email.cz

    Zdarma nechám vypracovat audit stávajícího pojištění, optimalizaci rizik a samozřejmě cenové nabídky z trhu.

    Děkuji a přeji pěkný den.

    Vložil roztomily, 1. Září 2013 - 10:29

    Zdravím, naše SVJ bylo pojištěno u kooperativy a přešlo k Allianz. Přecházeli jsme hlavně kůli ceně. Nicméně věřím že kdybychom byli ve sdužení bytových družstev a SVJ (bytovadruzstva.cz) tak pod jejich rámcovou smlouvou bychom měli pojištění asi nejlevnější (a to od kooperativy). Nicméně allianz má smlouvu s asistenční službou mondial asistence, která funguje tak bezchybně že pojišťovnu měnit nechceme. Nevím, možná má kooperativa také smlouvu s nějakou asistenční službou.

    Vložil TN (bez ověření), 15. Listopad 2016 - 10:59

    Asistence u SVJ spočívá v čem? U pojištění domácností můžu využít zámečníka při zabouchnutí dveří, ale u bytového domu?

    Vložil Almar, 15. Listopad 2016 - 11:04

    Je to podobné jako u domácností – instalatér, topenář, plynař, zámečník, elektrikář, sklenář, pokrývač.

    Většinou je tam stanoven roční limit plnění, nebo počet výjezdů technika a nějaký limit na jeden výjezd.

    Vložil Pojištění (bez ověření), 15. Listopad 2016 - 9:00

    Letos jsme si nechali udělat nabídky od různých pojišťoven a porovnali je s cenou pojištění pod rámcovou smlouvou sdružení bytových družstev a SVJ ( tedy Kooperativa ). Při stejných podmínkách vyšly levněji Generali, Allianz, ČSOB a Česká pojištovna, a to o až 20% .

    Vložil TN (bez ověření), 15. Listopad 2016 - 10:58

    Zdravím, také jsme dělali porovnání rámcovky SČMBD a SMBD a pak individuální pojištění Kooperativy (+ několik dalších pojišťoven), ale nejlevnější byla SČMBD, druhá SMBD.

    Myslím, že je to dáno velikostí svazů a vyjednávací pozicí při vyjednávání objemové slevy.

    Porovnávali jsme parametry Koop/SČMBD – Koop/SMBD – indiv.Koop a pojistné částky, rozsah pojištění jsou víceméně totožné. U SČMBD je zdarma pojištění členů výboru na 2 mil. Kč.

    Nerozumím, jak mohla být u vás Kooperativa samostatně vyjednaná levnější, než nabídka od těch dvou sdružení.

    Vložil Almar, 15. Listopad 2016 - 11:07

    Osobně pochybuji o tom, že by individuální smlouva pro jedno SVJ měla lepší parametry než rámcová smlouva, kde jsou těch SVJ desítky či stovky.

    Vložil Jirka1974, 1. Září 2013 - 12:34

    Podle mně tipujete nesprávně. Zde http://www.bytovadruzstva.cz/index.php4… jsem našel příklad pojištění pod rámcovou smlouvou SMBD. Minulý měsíc jsem u Kooperativy pojistil obdobný dům, navíc s vichřicí a sesuvem, vodovodem a odcizením a vyšlo mi to na 8200 korun. A to včetně odpovědnosti výboru! Tedy jsem naprosto přesvědčen o tom, že pojištění modelované v rámcové smlouvě je dostupné a levnější i bez ní. Navíc to nemusíte komplikovat tím, že pojistníkem nebude samo SVJ nebo družstvo, ale nějaké sdružení …

    Vložil Jan II (bez ověření), 1. Září 2013 - 16:56

    včetně pojištění odpovědnosti za škodu třetím osobám na stejných 5 milonů a to u České za 5486 kč ročního pojistného. Vaše nabídka je předražená. Pojištění odpovědnosti výboru SVJ jsou naprosto vyhozené peníze. Stačí si najít odkaz na tuto problematiku zde a přečíst si názor LAKE.

    Vložil Jirka1974, 1. Září 2013 - 17:10

    Psal jsem cenu včetně volitelných připojištění. Kdybych je tam nedával, vyjde to cca stejně. Sjednávám jak Českou, tak Kooperativu (mimo jiné) a vždycky dávám vybrat. V tomto případě výbor zvolil Kooperativu. S názorem na pojištění odpovědnosti výboru SVJ naprosto souhlasím. NIcméně u Kooperativy ji mají dohromady s obecnou odpovědností.

    Vložil pol (bez ověření), 1. Září 2013 - 11:49

    V jakém případě používáte asistenční služby pojišťovny?

    Vložil roztomily, 6. Září 2013 - 23:22

    Párkrát to byl instalatér vždy nějaké těsnění nebo prasklá vodovodní trubka ve stoupačce, dvakrát vysklené vstupní dveře a jednou nám tak trochu skoro hořela JOPka.

    Vložil Iveta L. (bez ověření), 5. Září 2013 - 16:54

    Dobrý den, služeb jsme využili opakovaně při rozbitých oknech ve sklepě, výměně zaseknutého zámku, střechy poničené větrem – jde o škodu do 7000Kč zbytek hradí SVJ, ale zatím jsme se vešli a myslím, že možnost čerpat je 4× ročně. Určitě se to vyplatí

    Vložil Dotaz (bez ověření), 1. Září 2013 - 6:49

    jo my máme plněním od KOOPky také „dobré“ zkušenosti. Platíme 40 litrů půročně a tak nám bez problémů zaplatili po třech letech strkanic „škodu“ ve výši 6000. Jsme moc rádi, že je máme :)

    Vložil Richard Bretter (bez ověření), 18. Leden 2016 - 12:03

    Dobrý den, s pojištěním bytových domů se setkávám prakticky denně, a zatím se mi ve 100% případů podařilo nabídnout pojištění s vyššími limity za nižší cenu než měla konkurence. Likvidaci některých pojišťoven bohužel nemohu komentovat.
    S pozdravem, Bretter, ČSOB pojišťovna.

    Vložil Jirka1974, 1. Září 2013 - 8:38

    40 litrů půlročně? Proboha co je to za barák? To musí být jedno z největších SVJ v republice. 250 bytů tipuju…

    Vložil Jirka1974, 31. Srpen 2013 - 17:11

    My máme dům pojištěný u ČP a všechny zkušenosti (3× plnění) jsou veskrze pozitivní. Je pravda, že pokud bych musel vybrat jinou pojišťovnu, byla by to buď Kooperativa nebo Allianz. U žádné z nich neprohloupíte.

    Vložil Jan II (bez ověření), 1. Září 2013 - 16:58

    Jednalo se o pojištění odpovědnosti za škody způsobené zaměstnavateli. U České jsem uplatnil škodu vloupáním a naprosto seriozní vyřešení.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".