- když hlásíte škodu , musíte volat na zpoplatněnou telefonickou linku..tam je samozřejmě nedostatek operátorek a tak tento hovor trvá cca 20 minut. Operátorka je pipina , která nedělá rozdíly mezi odpovědností škodou a vodovodní škodou.
- domluvíte si s technikem pojišťovny prohlídku. Odpoledne nepracuje , neboť je z Pardubic a má velký region…tak,aby se stačil včas vrátit domů.
- technik pojišťovny v domluvený termín nepřijede. Po půl hodině vám zavolá , že nestíhá a že se zasekl na jiné prohlídce ve městě 40 km vzdáleného od vašeho města…domluvíte se s ním na jiném termínu.To už naštěstí dorazí
- 24 hodin po prohlídce technika vám přijde dopis , že pojistnou událost ukončují. Jako odůvodnění tam okopírují libovolný odstaveček z pojistných podmínek , který vůbec s vaší škodou nemá žádnou souvislost.
Zachováme se následovně:
- Odvolání
- Žaloba
- Výpověď a přechod k jiné pojišťovně. Jenže k jaké ? Jaké máte zkušenosti vy ?
Poslední komentáře