Vložil Karel Pazdera, 1. Duben 2012 - 8:43

Jak píše jeden diskutující je chyba proti údaji vodoměru ± 20%, je zajímavé, že u nás jako ve většině domů v sídlišti je tento rozdílo vždy 20% ve prospěch dodavatele, takže my doplácíme…vždy.. Přitom, kdyby všechny bytové vodoměry byly v požadované tolerani –2% a vodoměr fakturační v +2%. Tak by chyba byla –4% (neměřený odběr), který se rozpočítá na odběratele. U nás to činí cca 1000Kč za rok na domácnost. To znamená, že čistička opět inkasuje za nevykázanou práci, je to v mluvě právnické neoprávněné obohacování, ale vzhledem k mým zkušenostem se soudy..vynuti­telnost práva v našem státě silně konverguje k nule, zejména ve sporech s organizacemi. Navíc důkazní břemeno je na straně žalující. Když už jsem to začal přeposílám výrok Ústavního souudu v mé kauze vůči společnosti…„­..jestliže soudy 1. stupně a odvolací zmíněnou otázku posoudily odlišně od stěžovatele…jde o právní závěr ústavně nezávislých soudů, do jejichž rozhodováncí činnosti je ingerence US nepřípustná. Rozhodnutí soudů, ať již v původním řízení, jenž bylo ukončeno pravomocnými rozsudky…tak i v řízení o žalobě na obnovu řízení, a žalobě pro zmatečnost byla vždy řádně odůvodněna…a svá právní posouzení přiměřeným způsobem odůvodnily…“

Ještě několik technikálií: voda z kohoutků nekape, záchody neprotékají, i kdyby v některém bytě kapala, tak se to projeví na bytovém vodoměru spíš, než na fakturačním měřidle. Děkuji všem diskutujícím, věřím, že najdu způsob jak napravit nesoulad mezi odběrem měřeným a skutečným,

K.P.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.