Vložil aby bylo jasno (bez ověření), 19. Duben 2020 - 14:54

Co je podstatné pro aplikaci termínu dle §7/1
zda to bude schváleno a podepsáno do 30.4. nebo zda bude den vyhlášení 30.4.?

Může být schválen posun termínu dle §7/1 i po 30.4., s dnem vyhlášení před termínem dle §7/1 nebo nebude vadit, že datum platnosti normy nastane poté, co již povinnosti dle termínů v §7/1 měly být splněny?

§13/1 zák. 67/2013
„Jestliže poskytovatel služeb nebo příjemce služeb nesplní svoji povinnost stanovenou tímto zákonem [§7/3 – termín vyrovnání, §8/1 – termín pro podklady, §7/2 – náležitosti vyúčtování (kvalita a podrobnosti)], zejména nesplní-li příjemce služeb povinnost oznámit změnu počtu osob, nebo nedoručí-li poskytovatel služeb včas vyúčtování [§7/1] nebo nesplní povinnosti spojené s právem příjemce služeb nahlížet do podkladů k vyúčtování a povinnosti spojené s vypořádáním námitek [§8/2 – případné námitky], je povinen zaplatit druhé straně pokutu, ledaže by splnění povinností ve stanovené lhůtě nebylo spravedlivé požadovat nebo k nesplnění lhůty došlo zaviněním druhé strany.“

Jednalo li se tedy o posun „doručení vyúčtování služeb za rok 2019 příjemci služeb do … a finanční vyrovnání odkládá do …“, jednalo se o termínech dle §7/1 a §7/3. Nicméně nejednalo li se o §8/1 (či jednat ani nebude), měl by příjemce podat žádost dle §8/1 do 29.5. aby byl poskytovatel hrozbou sankce od 1.6. (50 Kč/hod) tlačen ke splnění toho, co mu §8/1 ukládá.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.