Vložil lake, 2. Červen 2011 - 13:26

Pane Martine,

pro jistotu podotýkám, že reklamace a jakékoliv požadavky na předložení podkladů uplatňuje konečný spotřebitel vůči SVJ, pokud ve vyúčtování nebo v usnesení shromáždění nemáte uveden jiný postup nebo jinou osobu, na kterou se máte obracet.

  • Neobdrží-li SVJ od Vás reklamaci, řeknou Vám po třech týdnech, že reklamační lhůta již uplynula. 
  • Správní firma Vám k tomu pak sdělí, že není oprávněna přijímat reklamace přímo od vlastníků jednotek, nýbrž pouze provádí rozúčtování a vyúčtování pro SVJ a s Vámi není v žádném právním vztahu (což je všechno pravda pravdoucí).

lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.