Já ještě nemám pořádně představu, jak na to. Napíšu, jak to zatím fungovalo. Sama jsem si v excelu vytvořila tabulku, která mi funguje jako peněžní deník -prostě veškerý pohyb peněz na účtu i v pokladně. Dále jsem si vytvořila tabulku na zpracování vyúčtování. S tím nemám žádný problém; normálně takto funguji po svém, udělám vyúčtování, na začátku dalšího roku předám již zmíněné paní účetní tyto podklady – peněžní deník, vyúčtování, seřazené doklady a ona mi to zpracuje do výsledné podoby. Používá nějaký starý program určený pro zjednodušené účetnictví, ale např. závěrečné dokumenty doplňuje ručně.Taky je dost nemocná, nevím jak dlouho bych mohla spoléhat na její služby. Nabídla se, že mě to naučí, ale asi je nesmysl se to učit na tom starém softwaru.Mě ta moje část práce tak vyhovuje, řekla bych, že se mi to ani nechce měnit, ale možná je to nesmysl a chtělo by to změnit přístup celkově. Prioritně bych ale byla ráda, kdybych dokázala to, co mi doposud dělá ta paní a to zvládnout vypracovat účetní závěrku. Eva
Poslední komentáře