Neznám žádný rozumný způsob. Na to jste se původně neptal :)
Zaprvé vlastníkům alespoň jednou do roka rozesíláme evidenční list s veškerými evidovanými údaji a červeně vyznačenými těmi, které nám chybí. To se ale týká spíš počtu osob a elektronické komunikace.
U nájemníků provádíme spíš pasivní obstrukci. Pokud nejsou nahlášení nájemníci, tak například jakoukoliv výměnu či vydání dalšího čipu od domu musí vyřídit osobně majitel, protože nájemníka oficiálně neznáme. A podobně.
Stejně tak, pokud se nikdo neobtěžuje nahlásit korespondenční adresu, chodí mu oficiální dokumenty (pozvánky, vyúčtování) doporučeně na adresu na katastru.
Na většinu majitelů to celkem platí. U těch ostatních to přináší jisté nepohodlí pro ně a pro výbor víceméně nic. My ty údaje reálně stejně nepotřebujeme.
Poslední komentáře