Vložil Pub (bez ověření), 21. Květen 2015 - 2:06

„AsiTaku“, asi tak bych řekl, že si asi mimoň.

„námitky ke způsobu a obsahu vyúčtování“ lze logicky uplatnit až POTÉ, co máte k dispozici celý „spis“. Byla li ovci předána jen první strana (cár papíru označený slovem „vyúčtování“), pak posoudit zda lze mít informace z cáru za platné je nutný předpoklad toho, aby se ovce teprve mohla pustit do sumírování „reklamace“.

„absence předmětu reklamace“ rozhodně není důvodem nespolupráce zaměstnanců rozúčtovacích hyder. Ta jednoznačně plyne z příkazu jednatetelů těchto hyder. A zaměstnanec jako vděčný psík, vždy štěká směrem, kterým mu pokyne pámíček (jednatel).

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.