vyúčtování za teplo a služby

Vložil Mirohn, 5. Květen 2015 - 14:41 ::

jak postupovat, když neobdržíte vyúčtování za teplo a služby z předešlého roku a určitě víte, že máte přeplatek a ne malý? Prodal jsem byt v prosinci loňského roku, odečty přišel udělat sám předseda SVJ, mám podepsaný protokol o odečtech a protokol o předání bytu s novým majitelem s hodnotami stejnými jako při odečtu. Předsedovi bylo předáno oznámení o prodeji bytu se jmény nových majitelů a mojí novou adresou, kam mi má vyúčtování zaslat. Co tedy dělat, když se vyúčtování a následného přeplatku nedočkám? Děkuji za rady.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Jan77 (bez ověření), 5. Květen 2015 - 19:13

    Co třeba kontaktovat předsedu s dotazem, jak se věci mají ?

    Vložil Misme, 5. Květen 2015 - 16:55

    Záleží, jak máte stanoveno zúčtovací období. Pokud končilo 31. prosincem 2014, už jste měl vyúčtování obdržet. Ale záleží také na tom, co máte ve stanovách, co mám zkušenost, tak vyúčtování se předává vždy novému majiteli a jak si to spolu ti dva vyřeší je na nich. Z mého pohledu je nejlepší se dotázat nového majitele, případně předsedy, se kterým jste o zaslání vyúčtování jednal.

    Vložil Zdeněk II (bez ověření), 5. Květen 2015 - 15:20

    Vyúčtování za služby zpravidla obsahuje také dodávku tepla pro ústřední vytápění a povinnosti a práva poskytovatele služeb (SVJ) a jejich příjemce (vlastníka jednotky) hledejte jednak v aktuálních stanovách platných k zúčtovacímu období, za které je vyúčtování služeb poskytovaných s užíváním jednotky provedeno a dále v zákoně 67/2013 Sb. (o službách). Zejména ustanovení § 13, odst.1) uvedeného zákona vám umožňuje požadovat po SVJ zákonnou pokutu ve výši 100,–Kč za každý i započatý den prodlení, pokud jste vyúčtování neobdržel nejpozději do 30.4.2015.
    Zdeněk II

    Vložil jss (bez ověření), 5. Květen 2015 - 15:31

    na přeplatek je ještě brzo, vyúčtování do 4 měsíců, 21 dní na reklamaci, 30 dní na splatnost. když se budou držet zákona, pak
    § 7(3) Finanční vyrovnání provedou poskytovatel a příjemce služeb v dohodnuté lhůtě, nejpozději však ve lhůtě 4 měsíců ode dne doručení vyúčtování příjemci služeb.
    takže reálně do konce srpna !!.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".