Dobrý den,p.Krupp,dovolím si několik poznámek z pohledu našeho podobného problému.U nás byla situace taková,že dodavatel,jinak výtopna na uhlí,rovněž obhospodařovala všechna lokální topeniště,která byla jak na elektriku tak na plyn v našěem městě.Tato situace byla nastolena vedením našeho města.Takže veškeré platby,které měly zajišťovat konkrétní chod,plynuly do kasy této výtopny.To byl jeden problém,se kterým jsme měli práci v okamžiku koupě bytů v našem dvojdomí a kdy vzniklo Společenství vlastníků. Byly stanoveny podmínky a tedy platby,které byly zavázány písemnou dohodou!Jak zde čtu, smlouvu s topenáři-dodavatelem máte.A zde je zásadní pravda,kterou máte na papíře!!Jak sám uvádíte,dodavatel doslova pozměnil daný standart smlouvy,ve které jsou podmínky dané!!! Všechny ty problémy,které zde uvádíte, se doslova příčí samotným stanoveným a schváleným podmínkám oběma stranami!! Proto zde spatřuji zásadní pochybení ze strany dodavatele!!!Na tomto případě by se zahojil každý „advokátek“. Vůbec bych se nekrčil někde v koutě a razantně bych jednal. Ponejpr bych dal písemné rozhodnutí směrem dodavateli s uvedením termínu nápravy a zároveň bych jej ze slušnosti upozornil na mé případné další právní kroky.Neuvedl bych doslova jak bych právně postupoval!!To už zde snad jasně vyplývá.Vůbec bych se jich nebál a věřím,že by Vás podpořil i samotný celý výbor SVJ.Vždyť je zde i možnost případné konzultace na postup i u jiných dodavatelů tepla,kdy věřím by Vám radu poskytli. Jinak jestli je u Vás i jiná možnost změny dodavatele,provedl bych změnu okamžitě!! Jinak přeji hodně zdaru, Zajíček Jan
Poslední komentáře