- cit.„…Nikdo se mi ale na tuto reklamaci neozval a nyní po roce
posílají upomínku…“
- Tvrdíte, že cit.„proto jsem poslala reklamaci tohoto vyúčtování“ – prokazatelně jinak se tím ČOI nebude zabývat
- Tvrdíte, že se Vám nikdo neozval, proto podejte stížnost na ČOI
poukažte, že dodavatel služeb nesplnil svou povinnost dle §19/3
zák.634/1992. ČOI provede šetření. Pokud zjistí, že dodavatel
nebude moci doložit že splnil co ukládá §19/3 bude s ním zahájeno
správní řízení a nepochybně dostane sankci.
- cit.(Lake)„…vzniklo právo na vrácení všech zaplacených
záloh…“
- bohužel výše uvedené je VŠE v čem vám pomůže ČOI – tedy pouze sankčně donutí rozúčtovatele k zaslání „zamítnutí Vaší reklamace“ – a tím JI VYŘÍDÍ
- právo na vrácení záloh plyne z ustanovení §19/3 „…Po uplynutí
této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou
nelze odstranit…“
ovšem domoci se jej musíte občanskoprávním sporem.- soud 1.ho stupně by možná dovodil, že nevyúčtování zaplacených záloh není tak podstatné jako účel za jakým byly zálohy placeny a proto by nemusel nárok přiznat… odvolání…dovolání… fuj
- vymáhat zálohy nazpět ale nemusíte: jste ve výhodě, protože máte
nedoplatek. Upomínku odmítněte jako lichou a nechte na dužstvu jak
s k problému postaví. Pokud máte jistotu, že Vyúčtování zaplacených
záloh není správné – počkejte na jejich reakci.
- cit.„…Jsem povinna tuto upomínku zaplatit…“
- insiraci najdete v 26 Cdo 4742/2010
lolek
Poslední komentáře