Vložil jorimi (bez ověření), 19. Duben 2011 - 22:41

Pokud firma, která prováděla vyměření oken a sama se přiznala, že došlo ke špatnému vyměření, pak by se měla vůči ní provést reklamace a měla by sjednat nápravu, třeba ve formě nových rozměrově správných sítěk, ale je otázka, zda by pro ní nebylo jednodušší do toho tak zvaně rypnout pro zvětšení a nedošlo by tak ke zničení fasády, to je na úvahu, co je menší zlo. Pokud však vyměření neprováděla firma, což je dost zvláštní (vždycky by měla) tak je to samozřejmě problém. S oněmi vlastníky doporučuji dohodu, ať si podají reklamaci u dané firmy, která špatně vyměřila a je po problémech. Proč společenství řeší to, co si špatně vlastníci převzali na vlastním majektu? Stará se o to snad někdo někomu jinému? Pochybuji.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.