Dobrý den, potřebovala bych poradit. Při kontrole konečného vyúčtování jsem zjistila, že platba za vodu a světlo je počítaná na 51 jednotek (nemáme vodoměry)a platba za úklid a odvoz popelnic je počítaná na 41 jednotek.V domě máme fit klub, kdy prostory jsou v majetku městské části a ta ho pronajímá. Služby jsou mu počítané na 10 jednotek, o této skutečnosti jsme byli informováni na schůzi spol.vl.Ale nikde již není uvedeno, že zmíněný fit klub nehradí úklid společných prostor a odvoz odpadu.Při dotazu na správní firmě mě bylo řečeno, že za úklid nebylo placeno, protože fit klub nefungoval(nezakládá se na pravdě) a odpad má hrazený jiným způsobem, proč ostatní služby platil mě nikdo nebyl schopen vysvětlit.Při dotazu vzneseném předsedovi společenství mě řekl, že vše prověří. Ale závěrečné vyúčtování je již hotové a někteří výrazně doplácíme právě za tyto služby.Jakým způsobem lze postupovat v tomto případě,máte někdo zkušenosti. Díky za odpověď
Poslední komentáře