Nevím, jak bych měl reklamovat TUV a SV zvlášť, neboť je do domu přivedena pouze studená voda, která je na patě domu měřena fakturačním vodoměrem, za vodoměrem pak vedou 2 větve, jedna do bytů jako studená voda, druhá větev vede do výměníku (je v domě). Důležitá poznámka – výtopnu včetně „našeho“ výměníku má pronajatou náš správce domu. Množství vody, které jde do výměníku, je měřeno 15 let starým vodoměrem (takže o přesném měření lze úspěšně pochybovat). Na shromáždění vlastníků jsme se od správce dozvěděli, že rozdíl 850 m3 mohl vzniknout nepřesnostmi bytových vodoměrů na studenou vodu, ale chvíli na to nám správce tvrdil, že TUV rozpočítává POUZE podle odečtu všech bytových vodoměrů a 15 let starý vodoměr ve výměníku je pouze „orientační“?! Takže podle správce jsou vodoměry na studenou vodu „nepřesné“, ale vodoměry na teplou vodu jsou úplně přesné a na jejich základě se fakturuje a rozpočítává spotřeba teplé vody pro byty. Pro informaci – celkový rozdíl mezi fakturačním vodoměrem SV a součtem všech bytových vodoměrů TUV a SV činí cca 27%.
Poslední komentáře