Vložil lake, 12. Duben 2010 - 7:38

Pane JiMik72,

Pokud se výbor rozhodl nic neřešit, požadujte od nich úhradu zvýšených nákladů od doby, kdy zjistili zvýšený odběr, avšak zůstali nečinní. Jde-li o poruchu fakturačního vodoměru (stále to nevíte), pak každý měsíc se rozdíl zvětšuje. Nepodá-li statutární orgán reklamaci dodavateli, budete za rok 2010 platit ještě více.

Členové SVJ jistě mohou "rozhodně nesouhlasit" s rozúčtováním za rok 2009, ale to je také vše, co mohou dělat. Vodoměr změřil, částka byla fakturována, musí být nějak rozúčtována.

Reklamace vodoměru ve vlastnictví dodavatele se řeší montáží nového a odesláním původního k metrologickému ověření do autorizované zkušebny. Zjistí-li se odchylka nad povolenou toleranci, zaplatí dodavatel rozdíl mezi maximální hranicí této tolerance a skutečnou odchylkou, a to za poslední fakturační období (bývá 1 měsíc). Nezjistí-li se odchylka nad povolenou toleranci, naúčtuje vám dodavatel částku za demontáž, montáž a ověření vodoměru.

Pokud porucha byla na starém vodoměru, reklamace několik měsíců po jeho demontáži nepřichází v úvahu. Znovu zdůrazňuji potřebu kontroly náměrů fakturačního vodoměru 1x měsíčně.

lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.