Vložil Justitianus, 17. Prosinec 2024 - 9:43

Poučení:

Jestliže adresát prokazatelně používá emailovou adresu ke komunikaci, nebo druhé straně oznámil emailovou adresu pro komunikaci, pak se nemůže úspěšně dovolávat toho, že email nepoužívá, že žádnou zprávu neočekával, že neměl možnost si email otevřít, že se mu na mobilu vybila baterie, že email zmizel ve spamovém filtru, atd. Za funkčnost své emailové schránky odpovídá v tomto případě adresát. Ten má také povinnost mít přehled o emailech, které mu do schránky došly.

Výjimek z tohoto pravidla najdete jen málo, např. nečekaná zdravotní indispozice adresáta (úraz s bezvědomím), nebo případ živelní pohromy, požáru či zemětřesení, jestliže tím byl znemožněn přístup adresáta do jeho emailové schránky. Mezi tyto objektivní důvody by nejspíše patřil i neočekávaný výpadek emailových služeb z technických příčin.

Justitianus

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.