Vložil Justitianus, 2. Květen 2024 - 15:36

Děkuji za upřesnění.

  • „Patní vodoměr nebyl vadný. … Vodárny nakonec reklamaci uznaly …“

Pak ovšem nechápu proč jste tvrdil: „Vodárny fakturovaly chybně mnohem více, než ukazoval patní vodoměr“. Teď zase tvrdíte, že fakturace byla po reklamaci zcela v pořádku.

  • „V minulých letech bylo běžné, že nedoplatky a přeplatky i z ledna (i z 20.ledna) následujícího roku správce přiřadil správně k roku minulému, tj. k roku, kterého se týkal.“

Ne, správce nikam nic nepřiřadil. Smluvní správce má pouze dělat to, co se mu řekne. Je to pouze SVJ, kdo podle svých účetních knih přiřazuje k příjmům a výdajům časové rozlišení do jednotlivých účetních období. Vratka přeplatku za rok 2023 pochopitelně musí být přiřazena k nákladům služby poskytované v roce 2023.

  • „Už neochota výboru SVJ reklamovat chybnou fakturaci z 09 – 10/2023 a rada správce nechat vše až na vyúčtování v dubnu 2024 nasvědčovala, jaký bude postup správce.“

Stautáři vašeho SVJ jsou neschopní anebo hloupí. Zaměstnanci správce jim dávají nesmyslné rady, ale odpovědnost je na statutárech. Můžete úspěšně reklamovat vadné vyúčtování. To je vše, co se k věci dá napsat.

Justitianus

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.