Vložil páčko (bez ověření), 27. Červen 2018 - 20:57

Vidim tady pár dalších aspektů:

  • pokud opravdu byl radiomodul vadnej a vodu jste spotřebovali, reklamací nebo sporem se snažíte o to aby váma spotřebovanou vodu zaplatili ostatní z domu (důchodci, matky s dětma apod.)
  • někdo z vás (vlastník bytu nebo vy jako nájemce) tutově dostal info o výměně vodoměrů, žádost o zpřístupnění bytu pro odečty a výměnu apod. tak proč tam kromě mentálně postiženýho nikdo nebyl?
  • nechat tam chudáka negramota samotnýho – jak to asi měl ten ubohej instalatér vědět když tam podpis uživatele potřeboval? – a teď na tom stavět snahu ušetřit nebo okrást ostatní chudáky ze stejnýho fakturačního měřidla mi přijde ubohý

Prostě tady někdo udělal chybu, město nebo příspěvková organizace, a teď se snažej vzniklý situace zneužít ve svůj prospěch. Dodavatel TUV si tutově vadnej radiomodul nevymyslel, ten má vodu dycky rozúčtovanou beze zbytku a nic mu nechybí, takže nemá motiv.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.