To se tu již řešilo tolikrát.
Pokud se vlastníci domluví, že budou skládat zálohy na střechu, budou na účtě peníze i na nenadálé závady. Třeba ne výměnu žárovky. Tento náklad se vlastníkům vyúčtuje ten rok, kdy vznikl. Pokud se vlastníci rozhodnou, že nebudou skládat žádné dlouhodobé zálohy a místo toho budou mít krátkodobou zálohu na drobné opravy, která se každý rok vyúčtuje, tak budiž. Pokud šetříte na střechu, je dobře když ty peníze využijete i jinak? Nemyslíte? Jinak vám na účtě budou jenom ležet a ztrácet hodnotu.
Rozpis plateb pak může být klidně uveden jednou řádkou a v příloze může být uvedeno, že se skládá dlouhodobá záloha na střechu, radiátory atd., v té a té výši do toho a toho data. Datum je důležitý.
Co je na tom probůh tak složitého? Každý bude vědět, na co šporuje a bude to kontrolovatelné.
Magda
Poslední komentáře