Vložil Čmuchal (bez ověření), 4. Květen 2017 - 14:19

TN, „kdy“ začne reklamační lhůta běžet Vám zde bylo již ocitováno zněním § ze zákona. Takže tvrzení, že cit. „…po dobu reklamační lhůty, která potrvá věčně, se staví běh promlčecí lhůty…“ je prostě jen neznalost, která vypadla z Vašich úst. Reklamační doba je stále 30-dnů. Jde jen o to, kdy začne.

Posouvá se začátek i konec ale délka zůstává stejná.

Jde tu to, že poskytovatel, který nesplní zákonnou povinnost „…doložit příjemci služeb náklady na jednotlivé služby, způsob jejich rozúčtování, způsob stanovení výše záloh za služby a provedení vyúčtování podle tohoto zákona a umožnit příjemci služeb pořízení kopie podkladů…“, prostě nemá splatný nárok o kterém se píše v §7/3.

A pokud bude svéřepě trvat na tom, že jej nesplní ale pouze CHCE ZAPLATIT, potká se, poté co se mu nepodaří příjemce zastrašit, s názorem soudu. A také s tučnou pokutou dle §13, která je kogentní …ale samozřejmě nebude li ji poškozený vymáhat, pak se jí lze vyhnut (kde není žalobce není soudce).

O „promlčení“… mi není jasné co by se zde mělo promlčet. Myslíte že lze „promlčet“ povnnost předložit podklady k vyúčtování? Já tedy míním, že nikoliv.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.