Vložil Misme, 4. Květen 2017 - 9:55

Mám v podobné věci podanou žalobu, názor advokáta je, že přestože ignorovali reklamaci i žádost o doložení podkladů, když mi vyplatili přeplatek, byť v nesprávné výši, nemohu už požadovat pokutu za pozdní finanční vyrovnání. Osobně takovou možnost považuji za únikový prostor pro poskytovatele služeb s darebáckými úmysly, ale děkuji, že jste to zde napsal, asi to tak v reálu opravdu funguje. Takže v praxi s vykutáleným poskytovatelem služeb si můžeme pinkat žádosti, reklamace se zamítavými stanovisky zaslanými v zákonné lhůtě, po zákonné lhůtě, případně se stanovisky žádnými. V případě přeplatku, který si poskytovatel služeb zichruje nastavenou výší záloh, se ale stejně musíme nechat oškubnout a poté rozumně zvážit, zda máme na to (tj. nejen finančně) prohrát soud.

Tak tady žijeme.

UPOZORNĚNÍ: Na podkladě požadavků některých zdejších přispěvatelů si čtenáře mého příspěvku dovoluji upozornit, že za případné škody způsobené jeho chybnou interpretací nenesu žádnou odpovědnost.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.