Mám v podobné věci podanou žalobu, názor advokáta je, že přestože ignorovali reklamaci i žádost o doložení podkladů, když mi vyplatili přeplatek, byť v nesprávné výši, nemohu už požadovat pokutu za pozdní finanční vyrovnání. Osobně takovou možnost považuji za únikový prostor pro poskytovatele služeb s darebáckými úmysly, ale děkuji, že jste to zde napsal, asi to tak v reálu opravdu funguje. Takže v praxi s vykutáleným poskytovatelem služeb si můžeme pinkat žádosti, reklamace se zamítavými stanovisky zaslanými v zákonné lhůtě, po zákonné lhůtě, případně se stanovisky žádnými. V případě přeplatku, který si poskytovatel služeb zichruje nastavenou výší záloh, se ale stejně musíme nechat oškubnout a poté rozumně zvážit, zda máme na to (tj. nejen finančně) prohrát soud.
Tak tady žijeme.
UPOZORNĚNÍ: Na podkladě požadavků některých zdejších přispěvatelů si čtenáře mého příspěvku dovoluji upozornit, že za případné škody způsobené jeho chybnou interpretací nenesu žádnou odpovědnost.
Poslední komentáře