Netuším, na co si chce dotyčný stěžovat, tak si budu vymýšlet. Např.
si chce stěžovat na to, že se nedostatečně uklízí. Shromáždění má
právo i povinnost odhlasovat opatření, vyřešit úklid. Takže se to
neřeší stížností, ale návrhem na změnu, překládá jí dotyčný
vlastník – náš stěžovatel.
Další příklad: výbor, předseda pracuje podle stěžovatele špatně. Tento
podnět se má projednat na shromáždění a shromáždění to řeší (nebo
neřeší, když uzná za vhodné, že to řešit nebude). Stěžovat si může
dotyčný leda tak sám na sebe, že nepřišel s návrhem jak problém
řešit. Nemusíte se mnou souhlasit, já vám své názory na řešení
problémů v svj nijak nevnucuji. Můžu si pouze vymýšlet, co to může být
za stížnost.
Poslední komentáře