Vhodné je zakotvit do stanov povinný obsah zprávy o hospodaření alespoň v tomto rozsahu:
Podrobné informace o plnění rozpočtu za zúčtovací období.
Souhrnná informace o výdajích za služby za zúčtovací období, jejich vyúčtování a vypořádání.
Souhrnná informace o nákladech na správu za zúčtovací období včetně podrobné informace o jednotlivých nákladových kategoriích.
Informace o vyúčtování příspěvků na správu domu a pozemku.
Informace o stavu dlouhodobé zálohy na správu k začátku a konci zúčtovacího období, o souhrnu předpisů a čerpání dlouhodobé zálohy.
Informace o zůstatcích na bankovních účtech společenství k začátku a konci zúčtovacího období.
Souhrnná informace o vývoji pohledávek za služby a za správu domu a pozemku k začátku a konci zúčtovacího období a informaci o krocích podniknutých k vymožení těchto pohledávek.
Informace o hospodaření s majetkem společenství, příp. o pronájmech společných částí domu apod.
Poslední komentáře