Vložil PN (bez ověření), 23. Listopad 2016 - 13:40

Qwerty, ještě před zhruba 5 lety nám většina dokladů chodila v papírové podobě. Dnes většina dodavatelů služeb (banky, vodárny, dodavatel elektřiny, správcovské firmy, stavební firmy i revizní technici atd.) zasílají digitální doklady. Jediný dodavatel služeb který zasílá zatím výhradně papírový doklad je odvozce odpadu – 2 x ročně…(jsme SVJ v Praze).

I smlouvy se dají uzavřít elektronicky, už jsme také provedli. Smluv uzavíráme jen několik do roka. Případně je vlastnoručně podepsat, ofotit a nahrát na web je otázka několika minut.

Dílčí účetní závěrka nám chodí v digitální podobě každé tři měsíce, pro ty kteří by chtěli vidět jak jsou doklady zaúčtovány. Interval zasílání dílčí účetní závěrky lze nastavit i kratší /např. měsíc/ či delší dle dohody s účetní.

Můžete prosím napsat proč a dle jakého zákona a paragrafu elektronické faktury tisknete a vlastnoručně /vy a účetní/ podepisujete?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.