Vložil Qwerty, 23. Listopad 2016 - 13:00

PN, mám jinou zkušenost. Drtivá většina dokladů chodí v papírové podobě. I když dojde v elektronické podobě, tak se tiskne, aby se doplnil podpis osoby, která schválila doklad a osoby, která doklad zaúčtovala. Jinak se nejedná o účetní doklad. A případní „nahlížitelé“ mají zájem o účetní doklady, nikoliv o nějaké neúčetní fotokopie nezaúčtované „faktury“. Navíc se někde k faktuře přišije košilka, kde jsou podpisy a předkontace. To u nás nemáme, píšeme vše na doklad.

Stejně tak smlouvy. Ještě jsem nezažil smlouvu, která je primárně v elektronické podobě. V papírové podobě máme také objednávky. Celá pokladna je také papírová, jak nákup drobného materiálu tak prodeje klíčů či čipů. Papírově máme také revizní zprávy, zápisy z různých kontrol, jak technických, tak od zdravotní pojišťovny a od sociálky. Od finančáku jsem také zápis v elektronické podobě nikdy neviděl.

Elektronicky jsou výpisy z účtu a výstupy z účetnictví.

Všechno scanovat pro eventuální zájem několika „nahlížitelů“ mi připadá jako ztráta času. Ale jiný kraj, jiný mrav.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.