Vložil janica, 6. Listopad 2015 - 12:31

Pojištění máme v předpisu jako samostatnou položku, částka je podle podílů. Dali jsme do plateb též položku administrativní náklady, což jsme vysvětlili, že je to na koupi tonerů, papírů, apod. Jenže jsme to nedomysleli, protože veškerý nákup nejde přes faktury, ale hotově. Na účtě pohyb žádný, tak jsme tu položku na doporučení účetní zrušili a peníze se převedly do dlouhodobé zálohy. Vlastníci to odsouhlasili. Dlouhodobou zálohu máme 29 Kč na m2 plochy bytu. Máme ale účel na zateplení v jarním termínu. Pokud se plánuje u vás zateplení, tak by snad měl být nějaký výhled, kdy to chcete provést. My jsme při schvalování záloh a příspěvků vysvětlili, co jednotlivé položky znamenají a proč je taková výše. Stejně by to mělo být i u vás.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.