Vložil Pub (bez ověření), 7. Červenec 2014 - 6:01

Lepší kritérium je:

  1. „dopravní vzdálenost (patro)“ x „počet dospělých osob v bytě“ x „koef. možnosti výtah použít“
  2. „dopravní vzdálenost (patro)“ x „přepravovaná hmotnost (měřená během jízdy výtahu)“
    + použít čip pro možnost výtah použít (tedy i jen na přivolání bez následného použití) se zaznamenáním doby a spotřeby energie.
    Ze záznamů lze pak odvodit i objektivní podíl na nákladech za fyzickou údržbu výtahu.

Možnost ad-2 se mně zdá zcela nejobjektivnější i když technicky poněkud náročnější.
Lze jí měřit i takové ty excecy jako je skupina „barbaři ze východního Slovenska (osob >12 v bytě)“ nebo „nájezdníků z jiného afro-Banánistánu“ vybydlujích pronajatý byt v nejvyšších patrech domu a jejichž fakani pravidelně přivolávají výtah kdy je vůči nim v nejvzdálenější stanici aniž by s ním chtěli jet.

Mo6nost ad-2 se jeví jako naprosto transparentní a objektivně měřitelná.
A výkaz jízd může být součástí podrobného ročního vyúčtování.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.