Vložil honzad8, 26. Listopad 2013 - 21:08

Dobrý den,

prostudoval jsem si komentáře a mám praktickou otázku.

Chápu, že zákonně se platit fond nemusí. Jak ale prakticky v svj tvořit rezervu na dlouhodobé opravy, které nastanou – jako jedinou možnost vidím to, že stanovím za svj plán oprav na 20let dopředu a proti tomuto předpokládanému nákladu budu vybírat zálohu – tohle by pak mělo být možné…? Reálně by totiž hrozilo, že za 10let při opravě střechy za 10mio na tu nebudou nikde peníze a bude nutné to řešit úvěrem, ad hoc schůzí ke schválení nad-limitního nákladu a s tímto vším souvisejících problémů?

Pokud by také takové rezervy nebyly, pak při koupi bytu v nějakém domě by měl mít kupující právo nahlédnout do účetnictví, aby věděl, jaké jsou budoucí náklady (nekoupím si byt někde, kde se 20let nikde neinvestovalo a nejsou žádné rezervy, aby se opravila tekoucí střecha, výtah atd.) – na to ale jako budoucí kupující nemám asi nárok..?

Děkuji, Honza

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.