Já myslel, že rozpis je platným „dokladem“, podle kterého se platí záloha na uvedené účet.
Pro náš tří členný výbor, platí každý byt stejnou částku na administrativní činnost 250kč/měsíc a dále taktéž za byt dalších 150kč/měsíc jako provozní výdaje pro výbor a to máme ještě správce za 250kč/byt/měsíc, no není to zrovna málo a ke všemu rozpočítávaní není správné (tedy na byt). Nemyslím si, že bych chtěl mnoho, když mám představu o novém rozpisu za cca. 1kč a pár minut práce. Navíc si výbor nejen pro tento účely zakoupil tiskárnu bezmála za 10tisíc.
Nehodlám nikterak znepříjemňovat život výboru, ale chci to v čem mám rád pořádek a tu by to mohl být snad i nový rozpis. Ptal jsem se zda je to možné, tím myslím oficiální cestou a cestou platnou.
Nechci zde rozebírat snad jen pouhou a spatnou představu, že příště se někdy najde človíček, co si zamane změny účtu a nasype si peníze vlastníku na účet svůj, ale toto zde opravdu nechci rozebírat.
Omlouvám se, pokud není mé slova dobře čitelné, 100% češtinu neovládám, ač velký krok jsem už udělal.
Tak tedy mám být spokojen a bez obav platin na účet dle donesené složenky?
Poslední komentáře