Výbor SVJ nereaguje na kontakty
Hezký den,
rád bych se zeptal, jak začít reagovat na to, když Výbor SVJ neodpovídá na emaily a členu SVJ se vyhýbá. Existuje tuším 60 denní lhůta, do kdy musí na email odpovědět. Tato byla překročena a reakce nechodí ani po připomenutí. Výboru SVJ jsem předložil konkrétně následující body.
- Na poslední schůzi SVJ jste hovořili o nutnosti výrazného označení firmy na konkrétním vchodě, mohu Vás požádat o napsání podrobností? K tomuto bodu jsme se vzhledem k Vašemu spěchu a neustálým připomínkám nedostali.
- V zápisu z 50. společné schůze výboru a KRK jste v bodě 1. uvedli, že jste mé jednotlivé body projednali, ale neuvedli ani k jednomu z nich žádné vyjádření, resp. stanovisko. Plánujete tak učinit? Nebo to bylo vše?
- Na 50. společné schůzi výboru a KRK jsem Vám sdělil, že nemusím být ničeho členem, abych Vám mohl vypomáhat a svoji pomoc nabídl (např. při řešení záležitosti s firmou Neuron Online, kdy jsem byl paní Tichou i ostatními ignorován). Tedy nemáte zájem?
- Prosím o započetí vyvěšování informací na naší opět zcela prázdné nástěnce nebo sdělení důvodu, proč se zde již žádné informace nenachází. Chybí mi zde např. zápis ze schůze SVJ či zápis z 50. společné schůze výboru a KRK. Tyto zápisy jsem nenalezl ani na zasklené nástěnce a ani na webové stránce SVJ.
Máte nějaké tipy? Nechci hned dělat dusno, ovšem situace kolem našeho Výboru SVJ, KRK a členům SVJ je tak nějak specifická, kdy si Výbor SVJ s KRK dělají, co chtějí a 99% členům SVJ našeho většího panelového domu je to v podstatě úplně jedno. Děkuji předem za odpověď.
Požádejte výbor, aby stanovil pravidla… ten náš předpis může být
vzorem:
Komunikace mezi vlastníky a výborem SVJ
Forma předání sdělení
S ohledem na skutečnost že členové výboru tyto funkce vykonávají na
úkor osobního volna a soukromí, považujeme za nutné problémy vlastníků
řešit pouze na základě písemně podaných podnětů. Ústní sdělení je
neprůkazné, nejednoznačně interpretovatelné, a proto objektivně jako
kolektiv, ani nemůžeme a nebudeme posuzovat.
Způsoby předání písemnosti od vlastníka výboru
- osobně, vlastník předá přímo písemnost členu výboru
- do názvem společenství označené poštovní schránky, která je
v každém domě
- poštou, na adresu společenství.
Náležitosti písemnosti
Předmět korespondence může tvořit vaše stížnosti, připomínky,
náměty, žádosti nebo požadavek k vysvětlení nějaké věci (např.
vyúčtování poplatků) apod.
Forma psaní není předepsána, lze psát volně a neformálně nebo jen
heslovitě nastínit problematiku sdělení. Na závěr v každém případě
požadujeme uvádět kontakt na osobu pisatele (anonymní písemnosti
nepřijímáme!):
Příjmení, jméno – číslo domu a bytu – telefon – datum a
podpis
Vyřizování písemnosti
Došlé písemnosti přebírá, eviduje a pro výbor zpracuje
místopředsedkyně výboru. Bude-li to potřebné záležitost písemnosti
osobně projedná s jeho autorem. Obsah písemnosti se dále projedná na
schůzi výboru a o výsledku projednání bude autor informován buď
zveřejněním zápisem schůze nebo osobním dopisem výboru podle povahy
projednané záležitosti.
Lhůta vyřizování
Je odvislá od naléhavosti obsahu písemnosti. Nebrání-li v tom žádné
důvody, bude písemnost projednána na následující schůzi výboru.
Odvolání
Není-li autor spokojen s výsledkem řešení, může se obrátit na
některého člena Kontrolní komise SVJ.
Komunikace výbor → vlastník
Výbor za účelem komunikace s vlastníky vydává písemnosti „Zápis“ a
„Informace“, číslovaných v oddělených číselných řadách v rámci
roku, které zveřejňuje na vývěskách v domech (na kterých jsou
k dispozici i další jejich výtisky ve zmenšeném formátu) a
v odůvodněných případech osobním dopisem výboru.
U na je to taky problem,SVJ nereaguje na sms nebo emaily kdyz jim to nepasuje,jsem rada,ze se zminujete o lhute 60 dni,kterou ma SVJ na odpoved.Vyuziju toho,jelikoz take resim problem a cekam na odpoved.Langrova
Poslední komentáře