špatná kvalita pitné vody
Nemáte někdo zkušenosti s reklamací pitné vody u dodavatele? V domě nám poměrně často teče studená voda zakalená, párkrát se stalo, že to byla spíš voda říční než pitná. Ničí se splachování záchodů, vodovodní baterie, atd. Jedná se mi o to, zda lze požadovat např. finanční kompenzaci za celý dům. Děkuji!
Pane JiMik72,
zdalipak jste si skutečně zjistil podmínky odběrů vzorků vody? Doporučuji zeptat se výslovně na možnost odběru svépomocí.
Rozbory pitné vody se většinou provádějí jen ze vzorků vody odebraných do vzorkovacích nádob, které si předtím vyzvednete v laboratoři. Odběr vzorků musí být proveden do sedmi dnů od převzetí vzorkovacích nádob, po této době ztrácí nádoba sterilitu. Vzorek musí být co nejdříve doručen do laboratoře, nejlépe ihned po odběru. Není-li to možné, je nutno uchovávat vzorek v chladničce při teplotě okolo 5°C po dobu nejdéle 24 hodin.
lake
Pokud bychom to chtěli použít jako důkaz, tak to musí odebrat zaměstnanec laboratoře a musí to být v doloženém protokolu … to jsou informace, které jsem dostal já.
Informujte se u vašeho dodavatele vody. Případně si nechte udělat rozbor v akred. laboratoři. Jako důkaz. Jana1
U dodavatele jsem se informoval (párkrát jsem již na ně po telefonu zvyšoval hlas), byl u nás několikrát jejich technik, vodu z kohoutku, která vypadala jako slabá káva, označil za pitnou, nezávadnou a normální. Pokud si budu chtít nechat udělat rozbor v laboratoři, tak musí odebrat vodu laboratoř a pro vzorek si přijedou, jak mají čas a ne kdy teče „nepitná“ voda.
Slušná laboratoř vám dá sterilní lahev, nebo dvě a můžete si vzorek odebrat sám. Zkuste jinou laboratoř. Jana1
Poslední komentáře