Předpis a vyúčtování pro firmy
Dobrý den. Chtěla bych vás tímto poprosit o vaše názory. Zajímalo by mne, zda je nutné přistupovat z účetního hlediska při vystavovaání předpisů a/nebo vyúčtování pro firmy jiným způsobem. Zajímá mne, pokud je majitelem, nebo nájemcem bytu/nebytového prostoru firma (s.r.o.)zda se pro firmu musí místo předpisu vystavovat např. faktura, nebo jim postačí klasický předpis a vyúčtování tak jako dostává klasický majitel/nájemce (nepodnikající)? Dle mého názoru, pokud firma chce náklady s užíváním této jednotky vložit do svého účetnictví, potřebuje daňový doklad a to předpis není, neobsahuje údaje daňového dokladu. Děkuji za rady a názory. Karolína S.
Daňový doklad vystavuje plátce DPH. To SVJ většinou není (možná ani být nemůže). Názvy dokladů (jako faktura) právní předpisy nepředepisují. Pouze povinné údaje, které účetní doklad musí obsahovat. Ty je možné na předpis doplnit, pokud tam již nejsou. Více napíší nebo upřesní ostatní.
Poslední komentáře