Předpis a vyúčtování pro firmy

Vložil Anonymous, 16. Červen 2010 - 18:01 ::

Dobrý den. Chtěla bych vás tímto poprosit o vaše názory. Zajímalo by mne, zda je nutné přistupovat z účetního hlediska při vystavovaání předpisů a/nebo vyúčtování pro firmy jiným způsobem. Zajímá mne, pokud je majitelem, nebo nájemcem bytu/nebytového prostoru firma (s.r.o.)zda se pro firmu musí místo předpisu vystavovat např. faktura, nebo jim postačí klasický předpis a vyúčtování tak jako dostává klasický majitel/nájemce (nepodnikající)? Dle mého názoru, pokud firma chce náklady s užíváním této jednotky vložit do svého účetnictví, potřebuje daňový doklad a to předpis není, neobsahuje údaje daňového dokladu. Děkuji za rady a názory. Karolína S.

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.