fincování oprav

Vložil Anonymous, 11. Srpen 2009 - 14:44 ::

Dobrý den, chci se zeptat na finacování opravy odpadů. V našem bytovém domě dochází k vytopení spodního bytu bytem, který je nad tím. Ve spodním bytě bydlí nájemníci, o patro výše mají byt v OV. Všechny bytové jednotky v domě jsou OV, jeden je pronajímán. Ve dvou bytech je provedena nově proveden rozvod vody a odpady (ještě před prodejem bytových jednotek). Chci se zeptat, co všechno je hrazeno z fondu oprav v případě řešení výše popsané situace, zda jen nové stupačky nebo i všechny rozvody v bytech (výměna bude jistě nutná, dům je postaven cca v roce 1920 a vodovody, odpady a elektrické vedení je původní – mimo 2 bytů). Děkuji za odpověď

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil lake, 12. Srpen 2009 - 8:01

    Kladete nám otázku, na kterou můžete odpovědět jen vy. Je to uvedeno ve vašem prohlášení vlastníka. Zjistíte, kterou část odpadního potrubí původní vlastník vyčlenil do jednotek a co jsou společné části domu. Pouze společné části by měly být financovány z dlouhodobé zálohy na opravu a údržbu domu (nesprávně ‚fond oprav‘). To, co přináleží k jednotce, si hradí každý vlastník ze svých prostředků.

    lake

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".