Vložil Pavel, 29. Březen 2015 - 0:01

Telegrafisto,

míra digitalizace je určitě rozdílná.

U nás v drtivé míře přijaté dokumenty mají papírovou podobu. Ještě jsem neuzavřel smlouvu o dílo v digitální podobě.

Pokud je u Vás vše v elektronické podobě budiž. Ale troufám si tvrdit, že budete naprostou výjimkou.

U nás do pdf převádím pouze nejdůležitější dokumenty, jako jsou zápisy z výboru, ze shromáždění, hlavní knihu, obratovou předvahu, účetní závěrku, daňové přiznání, materiály pro shromáždění. Scanovat pokladní doklady nebo faktury by přijde jako zbytečné.

Hezký den!

Pavel

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.