Reklamace vyúčtování vody
Dobrý den, jsem nová majitelka bytu a hned na začátku mám problém s vyúčtováním za vodu. V našem domě odečty a vyúčtování provádí firma Ista. Při prvním odečtu jsem bohužel nebyla doma, následný (podle informací z letáku) odečet již ale neproběhl, nebylo zanecháno info o náhradním termínu. Navíc jsme se stěhovali v průběhu roku. Istě jsme stavy při stěhování nahlásili. Bohužel ve vyúčtování se neobjevily. Takže nám napálili průměrnou spotřebu a to za celý rok a ne za část roku. Reklamace u Isty podle všeho vypadala dobře. Teď nám bylo sděleno, že reklamaci můžeme uplatnit, ale jen pokud uhradíme nové odečty pro celý dům. Je to normální postup či jak máme dál postupovat, když nechceme hradit nedoplatek ze 3 měsíce bydlení na vodě 10 tisíc, když jsme všechny zálohy platili řádně? Děkuji za jakékoli info.
Poslední komentáře