Vložil G.X, 26. Březen 2011 - 21:16

Domnívám se, že to tak být může.

Otázkou je, proč máte právě dvě dlouhodobé zálohy, když jejich režim vyúčtování je stejný (tzn. zůstatek se převádí do dalších období) a obě obsahují směs různých typů výdajů?

Navrhnout by se dalo, že první záloha zůstává : "záloha na opravy a modernizace " Druhá by byla krátkodobá, tzn. s ročním vypořádáním přeplatků a nedoplatů a pokrývala by administrativní činnost, a jiné položky správy domu, jejichž celková výše za rok je předvídatelná. Třetí záloha by zůstala vyloženě na služby.

Nebo ještě jinak – stanovte zálohu pro každou položku správy a služeb zvlášť, např.:

  • Opravy a modernizace (tato jediná bude dlouhodobá)
  • Pojištění domu
  • Odpad
  • Úklid domu
  • Spol. elektřina
  • Výtah
  • Teplo
  • TUV
  • Odměny výboru
  • Ostatní správa domu / administrativa

G.X.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.