Domnívám se, že to tak být může.
Otázkou je, proč máte právě dvě dlouhodobé zálohy, když jejich režim vyúčtování je stejný (tzn. zůstatek se převádí do dalších období) a obě obsahují směs různých typů výdajů?
Navrhnout by se dalo, že první záloha zůstává : "záloha na opravy a modernizace " Druhá by byla krátkodobá, tzn. s ročním vypořádáním přeplatků a nedoplatů a pokrývala by administrativní činnost, a jiné položky správy domu, jejichž celková výše za rok je předvídatelná. Třetí záloha by zůstala vyloženě na služby.
Nebo ještě jinak – stanovte zálohu pro každou položku správy a služeb zvlášť, např.:
- Opravy a modernizace (tato jediná bude dlouhodobá)
- Pojištění domu
- Odpad
- Úklid domu
- Spol. elektřina
- Výtah
- Teplo
- TUV
- Odměny výboru
- Ostatní správa domu / administrativa
G.X.
Poslední komentáře