ad2) Výbor vykázal (nic neříkající text v měsíčním
výpisu) v nákladech opravy, které odmítá konkretizovat jak místně
tak fakturačně (více než 10.000 (dle neověřitelných indicií stavební
úpravy v konkrétních bytech) a tedy zjevně mimo rámec čl.III/1
zák.371/2004 (máme své Stanovy ale v tomto se shodují)). Je tedy
jasné, že schválení účetní roční závěrky Shromážděním bez
znalosti veškerých podkladů snižuje odpovědnost předkladatele
(Výboru).
I když to většinu Vlastníků nezajímá (hlavně proto, že tomu
nerozumí) – je menšina, kterou podrobně zajímá oprávnění
z čl.XIV/1f zák.371/2004 (…vychází určení výše jeho povinnosti
podílet se na nákladech spojených se správou domu a pozemku a s dodávkou
služeb spojených s užíváním jednotky…).
rivr
Poslední komentáře