Vložil Petr, 24. Listopad 2010 - 10:16

Naše zkušenost je taková, že se každý dodavatel služeb chová jinak (voda, osvětlení domu, odpadky, anténa, komíny apod.). Někomu stačilo vyřídit převod emailem, někdo chtěl vyplnit formuláře s podpisy dle obchodního zákoníku. Takže se informujte u dodavatelů. Názor na smlouvu – když pozbyla platnost jak píšete, tak musí druhá strana vydat doklady. Uzavřel bych smlouvu za SVJ, o vydání peněz a dokladů družstvem bych bojoval souběžně, případně i tedy soudně. Nový účetní může dle mne bez problémů účtovat nové účetní případy, a převzít staré účetnictví později.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.