Vložil Já (bez ověření), 12. Květen 2010 - 10:08

Dobrý den, bohužel musím zůstat v anonymitě právě vzhledem k zapeklitému řešení celé věci, ale i tak přece nemáte nikde jistotu, že se daný člověk podepíše svým pravým jménem…přesto vám děkuji za rekaci a rady na dotaz. Co se týče hlášení závady, tak máme vše hlásit správci SVJ, což jsme udělali a tento věděl o celém stavu od začátku. Máme vše nafoceno, zdokumentováno, od počátku do současnosti. Správce situaci nyní, po 2 letech, řeší s firmou jako reklamaci díla, ale pokud jsme to správně pochopili, tak řeší pouze příčinu – pochybení firmy při rekonstrukci střechy, ale neřeší se nijak poškození zdí v našem bytě, včetně všech škod s tím souvisejících ( dlouhodobá plíseň a újma na zdraví, dezinfekce zdiva, nové malby apod). V tomto případě nám bylo řečeno, že to už je na vlastníku bytové jednotky, že to SVJ „nezajímá“. Čili i toto by mělo být v řešení správce SVJ, jestli jsem správně pochopil Vaši odpověď. Děkuji mnohokrát za odpověď.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.