Obávám se, že BD, jako vlastník domu, (jsou tam nějací spoluvlastníci/převody do OV?) si může rozůčtování služeb (úklid je zřejmě zařazen mezi služby) nastavit dle sebe. Maximálně můžete pročíst stanovy, (ale hl. velká BD většinou mají stanovy hodně obecné, veškerá moc je dána představenstvu/předsedovi) a zjistit, jestli si toto mohou stanovovat schůze samospráv v domech. Pokud ano, iniciujte schůzi samosprávy a navrhněte usnesení jaké považujete za ideální, pokud ho schválíte (ve stanovách můžete najít kvora, ale většinou tam podrobnosti opět nejsou, jednací řády také většinou BD nemají, prostě bordel, takže se „schvaluje“ většinou těch, co tam jsou :-/), doručte zápis ze schůze na BD a požadujte změnu v rozůčtování k dohodnutému datu. Jestli ve stanovách nic není, můžete to udělat opět usnesením schůze a „nějak se na BD domluvit“, jim je to většinou šumák, max. jim vadí, že s tím mají víc práce… JV
Poslední komentáře