Nemyslím si, že by SVJ mělo dokládat něco kvartálně. SVJ zpracovává rozpis záloh zpravidla jednou ročně. Je-li to v něm takto uvedeno, pak postačí poskytnout úřadu rozpis záloh na počátku roku.
Žadatel o příspěvek bude možná muset dokládat kvartálně, že skutečně platí (předloží úřadu složenky nebo výpisy ze svého účtu). To se však SVJ nijak netýká.
Pro úřad je důležité, aby rozpis záloh měl všechny náležitosti. SVJ by mělo zhotovovat rozpis v písemné podobě. Uvede v něm odděleně rozepsané zálohy na služby a zálohy na správu. Rovněž splátky úvěru. Dále den splatnosti a údaje o bankovním spojení. Je vhodné uvést, na kterém shromáždění byly odsouhlaseny rozepisované částky.
Rozpis musí samozřejmě být řádně označen, to jest musí být v něm uvedena identifikace SVJ (název, adresa, IČO), dále identifikace vlastníka, kterému rozpis náleží. Listina musí být podepsána oprávněnou osobou (předesda nebo pověřený vlastník). U jména podepisujícího musí být uveden dodatek (označení funkce) v souladu se zápisem v rejstříku SVJ. Neuškodí, je-li podepisující identifikován i svým rodným číslem nebo adresou bydliště a datem narození.
Zhotovuje-li rozpisy správní firma, k podpisu pracovníka by měl být připojen dovětek, že podepisující jedná jménem SVJ na základě smlouvy o správě ze dne ...
lake
Poslední komentáře