Myslím, že ta situace mohla vzniknout velmi snadno: obec převáděla byty, za tím účelem nechala sestavit Prohlášení vlastníka. Smlouvy jsou na katastru. Potud vše v pořádku.
Ale o zbytek se nepostarali . Jestliže tam jdete, obrňte se paragrafy.
A ptejte se na splnění jejich povinnosti uvedené v zákoně :
„… (8) Shromáždění je nejvyšším orgánem společenství. První
schůze shromáždění se musí konat nejdéle do 60 dnů po vzniku
společenství (odstavec 3); svolá ji původní vlastník budovy. Na této
schůzi shromáždění schvaluje stanovy společenství a volí orgány
společenství podle odstavce 7 písm. b) a c). Tato schůze se může konat
jen za účasti notáře, který o jejím průběhu, volbě a složení
orgánů společenství a schvalování stanov pořídí notářský zápis,
jehož přílohu tvoří schválené stanovy společenství.“ "
(předpokládám, že obec byla původním vlastníkem budovy)
G.X.
Poslední komentáře