- Ufoun: „Důležité je, že jste vyúčtování reklamoval v termínu do 30 dnů od předání.“
Důležité je pouze to, že tazatel nepodal námitku k vyúčtování služeb.
Nedoručil přece poskytovateli služeb ani námitku, ani výzvu ke
zpřístupnění podkladů. Pouze poslal nějaké psaníčko. Tazatel tedy
nemůže očekávat, že by mu vznikla práva, která zákon spojuje
s řádným podáním námitky poskytovateli služeb. To jsem mu přece už
dvakrát napsal.
Tazatel se nejspíše snažil přesvědčit poskytovatele služeb, že není povinen zaplatit náklad za služby, které odebral, a že by to za něj měl uhradit někdo jiný. Tak absurdní požadavek tazatele nemohl nikdo brát vážně.
- Nepodal včas námitku k vyúčtování.
- Zmeškal lhůtu a námitku již podat nemůže.
- Nemůže tedy očekávat žádnou reakci od nikoho.
- Nevznikl mu nárok na zákonnou pokutu z důvodu nevyřízení námitky podle 2013/67/§13/1.
Takzvanou „reklamaci“ mohl tazatel podat (ať už se tím míní cokoli), jestliže služba mu nebyla poskytována řádně, nebo mu nebyla poskytována vůbec. To ovšem nemá nic společného s námitkou ke způsobu a obsahu vyúčtování služeb.
Justitianus
Poslední komentáře