Vložil Justitianus, 10. Červenec 2024 - 9:45
  • Ufoun: „Důležité je, že jste vyúčtování reklamoval v termínu do 30 dnů od předání.“

Důležité je pouze to, že tazatel nepodal námitku k vyúčtování služeb.


Nedoručil přece poskytovateli služeb ani námitku, ani výzvu ke zpřístupnění podkladů. Pouze poslal nějaké psaníčko. Tazatel tedy nemůže očekávat, že by mu vznikla práva, která zákon spojuje s řádným podáním námitky poskytovateli služeb. To jsem mu přece už dvakrát napsal.

Tazatel se nejspíše snažil přesvědčit poskytovatele služeb, že není povinen zaplatit náklad za služby, které odebral, a že by to za něj měl uhradit někdo jiný. Tak absurdní požadavek tazatele nemohl nikdo brát vážně.

  1. Nepodal včas námitku k vyúčtování.
  2. Zmeškal lhůtu a námitku již podat nemůže.
  3. Nemůže tedy očekávat žádnou reakci od nikoho.
  4. Nevznikl mu nárok na zákonnou pokutu z důvodu nevyřízení námitky podle 2013/67/§13/1.

Takzvanou „reklamaci“ mohl tazatel podat (ať už se tím míní cokoli), jestliže služba mu nebyla poskytována řádně, nebo mu nebyla poskytována vůbec. To ovšem nemá nic společného s námitkou ke způsobu a obsahu vyúčtování služeb.

Justitianus

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.