Vložil Amadeus (bez ověření), 19. Květen 2021 - 13:38

Pane inženýre, jste vysokoškolsky vzdělán, tak uvažujte logicky. Dejte si před sebe vyúčtování služeb za roky 2020, 2019, 2018, 2017 a srovnávejte. V jednotlivých letech v rozúčtování dodávky tepla najdete rozdíly. Spolu s vyúčtováním služeb od správce Stavebního bytového družstva Vsetín jste určitě dostal v tištěné podobě rozúčtování dodávky tepla od jejich smluvního obchodního partnera. Tak totiž spolupracují všichni správci. Tam najdete odpovědi na své dotazy. Nelze mluvit o aroganci správce, ten pouze rozúčtování dodávky tepla od uvedeného smluvního partnera přenese do vyúčtování služeb za daný kalendářní rok. Uvádíte, že Vám byla reklamace zamítnuta a nevíte, kam se obrátit se stížností. Nyní Vám již opravdu nezbývá, než se se žalobou obrátit na místně příslušný soud. Ten se však v prvé řadě bude zabývat nejdříve dokumentací. A tu máte v ruce. Proto se jí podrobně zabývejte a odůvodnění nového odlišného vyúčtování služeb v roce 2020 určitě objevíte sám. Zdraví Amadeus

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.