Máme mailový styk takže takto seznámíme vlastníka, který pronajímá byt s problémem (nejsou to jen psi) a žádáme ho o vyřešení. Každý vlastník tomu přistupuje jinak, ale v praxi to funguje tak, že po třetím opakování mu většinou vypoví nájemní smlouvu a vezme jiného. Bytů je nedostatek. Pokud je vlastník laxní (také takového máme) volíme vhodnou formu donucovacích prostředků. Je to individuální. Např. nám nájemník způsobil škodu, kterou jsme zadokumentovali, dotyčného usvědčili a vlastníkovi předložili účet. Znečištění schodiště není nic tak závažného a proto zvýšíme četnost úklidu a předem všechny vlastníky mailem informujeme (o zvýšení nákladu si vyžádáme souhlas) a také uvedeme důvod. Pak nám pomáhají ostatní vlastníci, kteří bombardují vlastníka škůdce a chtějí po něm aby si to zaplatil sám.
Poslední komentáře