K rozumné volbě uvedu jen dvě zkušenosti s G (je jich podobných více):
1 před volebním shromážděním obdrželi vlastníci (černé na bílém) slib jednatele – ředitele G: Domovní výbor se bude scházet 1× měsíčně – bude učiněn zápis z jednání, zaslaný všem vlastníkům. Scházet se jednou měsíčně je asi zbytečné – ale když vlastník požádá o zápis (aby věděl jestli se vůbec něco v SVJ děje) a nejdřív se dozví, že se zápis musí nejprve upravit (podle GDPR) a po urgenci (jestli je už opravený) dostane odpověď : tyto zápisy jsou neveřejné a slouží pro potřeby výboru . Nejedná se o smlouvu ani o podklad k účetnictví.
2 k žádosti o poskytnutí Výroční zprávy o činnosti – Před konáním příští schůze výboru SVJ budou všichni vlastníci informováni na nástěnce. Mohou nahlédnout, jak do Zprávy o činnosti, tak do fondu oprav. Nahlédnutí do fondu oprav bude možné na každé další schůzi výboru, jen je nutné dát předem vědět, že přijdete. Všichni vlastníci budou mít možnost nahlédnout, pořídit si opis. Dle zákona není povinností SVJ posílat cokoliv mailem, kopírovat, skenovat a dodávat k rukám vlastníka jednotky.
Klasické, netransparentní a odsuzované jednání – ještě si myslíte, že to byla rozumná volba? T.
Poslední komentáře