Vložil Justitianus, 1. Prosinec 2020 - 7:27
  • Pane „aby bylo jasno“, nesouhlasím s tímto Vaším tvrzením: „Opravené vyúčtování ale nemusí být opraveno SPRÁVNĚ (…), ale musí to být vyúčtování ODLIŠNÉ, protože bylo li by TOTOŽNÉ – námitky lze mít za nevyřízené“.

V tomto nemáte pravdu. Námitky mohou být vyřízeny buď kladně (tedy je k nim přihlédnuto v opravném vyúčtování), nebo mohou být vyřízeny záporně (tedy jsou zamítnuty).

Jak uznání námitky, tak zamítnutí námitky může být dáno najevo konkludentním právním jednáním – konáním či naopak nekonáním poskytovatele služeb.

Není totiž pochyb o tom zda k námitkám bylo či nebylo přihlédnuto. Přikemce služeb to pozná z obsahu nového (opravného) vyúčtování, nebo ze skutečnosti, že mu poskytovatel služeb nedoručil opravné vyúčtování. V obou případech je zjevné jak byla námitka vyřízena, i kdyby to poskytovatel služeb neoznámil nějakým speciálním přípisem.

Poskytovatel služeb není totiž veřejnoprávní úřad, který by musel speciálně formlizovaným způsobem (nějakým písemným ouředním „rozhodnutím“) reagovat na podání námitky a oznámit namítateli jak s jeho námitkou naložil.

Justitianus

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.