Děkuji Vám, pane Zdenek22,
dospěla jsem na základě rady několika přechozích přispěvatelů ke stejnému názoru jako Vy, byť jen s malou připomínkou: jde o tom, zda PP výboru nenaloží – mimo Vámi uvedené nezbytné komunikace a autorizace plateb – na člena výboru SVJ organizační a administrativní činnosti. To musíme projednat. Kdybych byla v jeho pozici, určitě bych se snažila to, co nepovažuji za tak zásadní nebo naopak považuji za časově náročné, dát do kompetence člena výboru SVJ. Z funkce ve statutárním orgánu vyplývá i hmotná odpovědnost a té se vlastníci většinou bojí.
Včera jsem oslovila vlastníky, kteří projevují o dům zájem s tím, že funkce bude muset být finančně řádně oceněna (minimálně 5.000,–- Kč/měs.).
Náš Správce též nabízí pro SVJ rozšíření svých služeb o funkci PP společenství. Ale to by byl kozel zahradníkem. Už nyní máme dohady kvůli účetnictví.
Účetní našeho Správce zadává platby do elektronického systému KB, k autorizaci doporučuji, nejen já, vždy podpisy dvou osob (dvojí kontrola je větší jistota proti zneužití a též, že se nepropásne termín splatnosti), tzn. autorizoval by vždy PP a člen výboru současně.
Ano, doufám, že se někdo najde, napadlo mě třeba i cizí člověk se zkušeností, samozřejmě na doporučení, který by byl Profesionální člen výboru SVJ. To ale musím ještě prověřit. Zkusím oslovit přispěvatele, třeba s tím má někdo zkušenosti.
S díky a zdraví Hroda
Poslední komentáře