Nevím proč zde má AsiTak mínusy za své, docela rozumné vyjádření. Vždy je to o lidech. Některá SVJ řeší úklid na základě smlouvy mezi SVJ a úklidovou firmou případně osobou na základě smlouvy (dohody). Někdo si 100% odhlasuje, i když to asi není správně, že úklid bude hradit z dlouhodobých záloh – režie na správu, někdo se rozhodne, že se úklid vyúčtuje při ročním vyúčtování jednotlivým vlastníkům. Vše je případ od případu. U malého SVJ si dovedu představit, že budou hradit úklid tak, jak se táže p.Rambousek. Na základě společné dohody jednou za rok se zřejmě obejdou vlastníci, já osobně bych peníze na úhradu úklidu proti podpisu a založila to do dokladů SVJ. Jestli by úklid byl, z mého pohledu, dobře prováděn, tak by mi to bylo jedno jak si ho, jako vlastník, zaplatím. Ale toto může fungovat jen do okamžiku, dokud to někomu nezačne vadit. Pak nastává problém.
Poslední komentáře